تحلیل راهبردهای تاب‌آوری روان‌شناختی منابع انسانی در سازمان‌های آموزشی با استفاده از روش دی‌متل

مرتضی پیری؛ میثم جعفری

دوره 15، شماره 1 بهار و تابستان 1402 ، شهریور 1402، ، صفحه 162-190

https://doi.org/10.22067/tmj.2023.78264.1339

چکیده
  هدف پژوهش حاضر شناسایی و اولویت­بندی راهبردهای تاب­آوری روان‌شناختی منابع انسانی در سازمان­های آموزشی بود. این پژوهش ازنظر هدف کاربردی و ازلحاظ نوع­شناسی پژوهش در زمره پژوهش­های آمیخته با رویکرد کیفی و کمی در پارادایم استقرایی-قیاسی است. جامعه آماری این پژوهش در بخش کیفی اساتید دانشگاهی و خبرگان در حوزه مدیریت آموزشی، ...  بیشتر